Mish viçi stroganof (Stroganoff)



Recetë Ruse që është e njohur në vendet e  Ballkanit.

Përbërësit për 4- 6 racione

  • 1 1/2 kg mish viçi tule i prerë në fletë
  • 1 qepë e thatë e prerë hollë
  • 500 gr kërpudha
  • 1 l,k sheqer
  • 1 l,s mustardë e butë
  • 1 l,s pelte domate
  • 70 gr verë e bardhë
  • 1 katrorë viçi i shkrirë në 500 gr ujë të nxehtë
  • 70 gr vajë
  • 3 l,s majdanoz i prerë hollë
  • 4 l,s krem qumështi
  • Kripë, piper
  • 2 l,s trumzë e freskët
Përgatitja
  • Presim mishin në copa, e lajmë dhe e kullojmë mirë.
  • Në një tenxhere hedhim vajin, gjysmën vajë misri dhe gjysmën vajë ulliri të nxehet.
  • Në një pjatë të thellë hedhim pak miell, lyejmë me miell të gjitha copat e mishit dhe më pas i hedhim në tenxhere në vajin e nxehtë.
  • Trazojmë disa herë sa të kaurdisen lehtë dhe më pas shtojmë qepën të kaurdisen bashkë, shuajmë me verë, presim të avulloj alkooli dhe më pas shtojmë pelten, mustardën, sheqerin, kripën, piperin, trumzën dhe ujin e nxehtë ku kemi shkrirë katrorin.
  • Lemë gjellën të ziejë në temperaturë të ulët. Sa më shumë orë zien aq dhe më i shijshëm bëhet mishi.
  • Kurë të ketë zier mishi shtojmë kërpudhat të prera në fleta dhe majdanozin dhe lëmë të ziejnë dhe 15 minuta të tjera gjellën.
  • Më parë se ta heqim gjellën nga zjarri shtojmë kremin e qumështit, lëvizim mirë tenxheren të shkojë gjithandej kremi dhe shërbejmë.

Δημοσίευση σχολίου